Загальна кількість переглядів сторінки

Меню для вчителів початкових класів

Уміння бачити, думати і відчувати


Новий статус школяра дитина не завжди сповна усвідомлює, але обов' язково відчуває і переживає його: пишається тим, що стала дорослою; з'являється бажання бути успішною в навчанні. Для першокласника це означає те саме, що бути хорошим і улюбленим. Дитина переконана в тому, що у неї має все виходити, тому сильно переживає свої невдачі, не завжди розуміє їх причини.
Наше завдання -  встановити і підтримати  добрі стосунки, довіру у спільній діяльності.
Поділитися досвідом із цього питання вчителі початкових класів мали можливість 27 жовтня 2020 року на засіданні методичної комісії  "Особливості розвитку дітей 6-7 річного віку".




План проведення 

предметно - методичного тижня 

математики в початковій школі 

з 12.10.2020 - 16.10.2020


 

 Дата

проведення

              Назва заходу

 

1.

 

12.10.2020


    Відкриття тижня

 Флешмоб «Математика в житті»

 

2.

 

 

13.10.2020

Квест

 «Маленькі детективи»

 (1 – 2 класи)

 

3.

 

 

15.10.2020

Конкурс командних головоломок

(1-2 класи; 3 - 4 класи)

Тренувальний майданчик ПРАГМІЛІНЕ – змагання з усного математичного рахунку в режимі он-лайн.(1 – 4 класи)

 

 

4.

 

 

16.10.2020

Презентація коротких мобільних кліпів «Нас об’єднує рік математики!»

Підведення підсумків тижня.



4 способи навчати без відеозустрічей


1. Спілкуйтеся з учнями та залучайте їх до роботи за допомогою Google Класу https://classroom.google.com/
2. Створіть для своїх учнів веб-сайт класу за допомогою Google Site https://sites.google.com/new
3. Створіть для своїх учнів онлайн-тест за допомогою Google Forms https://docs.google.com/forms/
4. Додавайте коментарі в Google Документах у реальному часі https://docs.google.com/



Квест- гра для майбутніх першокласників "Усе добро, що є у нас, подаруємо для вас!

У нас гарна новина!

Марганецька гуманітарна гімназія ім.Т.Шевченка 23 вересня 2020 року гостинно відчинила двері майбутнім першокласникам, вихованцям КДНЗКТ N 20 " Буратіно".

Свято пройшло у вигляді квест- гри "Усе добро, що є у нас, подаруємо для вас!" Було організовано локації, де малеча змогла відчути себе школярами.
День був сповнений творчості та позитивних емоцій.













Основні причини, що призводять до конструктивних конфліктів у школі

1.Нестандартне розуміння навчального матеріалу внаслідок поганого пояснення або його відсутності.
2. Немотивованість оцінювання навчальної діяльності.
3.Некоректне, нешанобливе  ставлення до учнів.
4. Немотивовано завищена вимогливість.
5. Невідповідність прав та обов'язків учня.
6.Неритмічність роботи.
7.Низький рівень дисципліни.
8.Неузгодженсть дій і вимог до учнів.



Основні операції щодо взаємодії в системі   "Вчитель-Учень"


1.Домогтися адекватного сприйняття опонентами одне одного.
2.Діалог як мета й засіб (налагодженнякомунікації й засіб обговорення спірних питань).
3.Взаємодія-завершальний етап (спільна діяльність усіх опонентів, спрямована на розв'язування конфлікту)


Ознаки конфліктної особистості

  • прагнення будь-що домінувати, бути першим;
  • бути настільки принциповим, що це підштовхує до ворожих до ворожих дій і вчинків;
  • зайва прямолінійність у висловлюваннях;
  • критика, особливо необгрунтована або недостатньо аргументована, не лише дратує, а й породжує конлікти;
  • поганий настрій,що періодично повторюється;
  • консерватизм мислення, поглядів переконан, небажання перебороти застарілі традиції;
  • прагнення сказати правду в очі. Безцеремонне втручання  в особисте життя.
  • прагнення до незалежності, бажання роботи "все, що хочу" суперечить бажанням і думці інших;
  • коли наполегливість межує з нав'язливістю;
  • несправедливістю оцінювання вчинків і дій інших людей, применшення їхньої ролі;
  • неадекватне оцінювання своїх можливостей і здібностей, їх переоцінка;
  • вияв ініціативи там, де її не слід виявляти.

Послідовність дій у конфліктній ситуаціїї


  • відокремити людей від проблеми;
  • зосередьтеся на інтересах  сторін, а не на позиціях;
  • шукайте взаємовигідні варіанти;
  • наполянайте на застосуванні об'єктивних критеріїв;
  • чітко усвідомте необхідність і можливість неконфліктного протиріччя;
  • зведіть до мінімуму свої особисті емоції щодо конфлікту;
  • неупередженно оцініть, через що насправді виник конфлікт;
  • продумайте кілька варіантів розв'язання основного протиріччя:
  • виберіть критерій справедливість певного розв'яння;
  • знизьте негативної емоції опонента стосовно вас;
  • проведіть відкриту розмову.

Правила запобігання конфліктів

  1. Приділяйте увагу вербальним свідченням того, що  слова розходяться з думками або почуттями. Виносьте це протиріччя на відкрите обговорення.
  2. Стежте  за тим, що у вас аба в іншої людини не було прихованих нових припущень чи настав. Обговорюйте їх відкрито, так, щоб помилки можна було виправляти.
  3. Намагайтеся роботи спілкування відкритішим.  Дипломатично говоріть про те, що думаєте або відчуваєте, і спонукайте до цього  лпонента.
  4. Уникайте непорозумінь, якщо вам щось незрозуміло комусь іншому, дайте пояснення.
  5. Навчіться правильно слухати. Виявляйте при цьому зацікавленість і повагу до того, хто говорить. Виявляйте співчуття й давайте зрозуміти, що його почули і зрозуміли.
  6. Виражайте  свої почуття й бажання  у ввічливій формі, використовуйте "Я-твердження".Уникайте  "Ви-тверджень", що можуть викликати негативні емоції в опонента.                      

        

                        Тиждень математики

                      в початковій школі

З 24 по 28 листопада в початковій школі цікаво та змістовно пройшов Тиждень математики.Усі класи поринули в захоплюючу мандрівку математичною країною.Протягом цього предметного тижня на учнів чекали олімпіада з математики, презентація власних математичних казок та конкурси:- на кращий зошит з математики "Містер та Міс Каліграфія"- на кращий малюнок "Математичні етюди"Вітаємо переможців конкурсів, бажаємо успіхів та наснаги!

/Files/images/z3.jpg


 /Files/images/z1.jpg
/Files/images/z4.jpg


/Files/images/z6.jpg

/Files/images/z8.jpg

/Files/images/z9.jpg

/Files/images/z11.jpg


2 коментарі:

  1. З великим задоволенням познайомилася з матеріалами блогу. Актуально. Змістовно. Цікаво. У талановитого педагога - талановиті діти. Від щирого серця бажаю успіху, творчої наснаги, нових звершень та втілення в життя найсміливіших задумів.
    Вчитель ЗГУ ім. Лесі Українки, м. Запоріжжя, Суслова Т.А.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, і Вам успіхів в роботі та нових професійних ідей

      Видалити