Загальна кількість переглядів сторінки

Меню для заступників директорів початкових класів з НВР

  Ток-шоу "Стосується кожного"

  «Шляхи формування та створення моделі соціалізованої 

       особистості учня початкової школи».

(Заставка ток – шоу «Стосується кожного»)
 Ведуча:   Доброго дня! Це  ток –шоу на каналі «Початкова школа»  «Стосується кожного»,  програма, яка змінює життя і я, Лариса Тріленко.
    Тема сьогоднішнього ефіру: «Шляхи формування та створення моделі соціалізованої особистості учня початкової школи».
 У цьому навчальному році вчителі області почали працювати над проектом «Освітні стратегії соціалізації особистості громадянського суспільства». Дану  проблему потрібно було конкретизувати на рівні міста, педагогічного колективу та нашої  методичної комісії.
    Вересень 2015 року. Заступник директора з НВР у школі І ступеня Білоус Тетяна Дмитрівна  зібрала вчителів початкової школи на оперативку. Сьогодні вони у нашій студії.

-         Доброго дня  вам!
-         -Доброго  дня!
-         Доброго дня  вам!
-         -Доброго  дня!
-         Оперативка!
-         А може не треба?
-         Оперативка!
-         -А може не треба?
-         А можна вийти?
-          Ні!
-         А можна вийти?
-         Ні!
-         Пишіть проблему..
-          А дайте  листочок!
-         Пишіть проблему..
-          А дайте  листочок!
-         Проблема нова!
-         Страхіття!
-         Проблема нова.
-         О, Боже!
-         Відкрийте вікно, мені душно!
-         Відкрийте вікно, мені душно!
-         А можна вийти?
-          Ні!
-         А можна вийти?
-         Ні!
-         Соціалізація!
-         А що це?
-         Соціалізація!
-         А як це?
-         Дайте списати тему!
-         Дайте списати тему!
-Закрийте вікно, мені холодно!
-         Ліля, відсядь від вікна!!!
-Закрийте вікно, мені холодно!
-         Ліля, відсядь від вікна!!!
-         О, пташка!
-         О, пташка!
-         А можна вийти?
-          Ні!
-         Мені в туалет!
-         Ні!
-         А я  в їдальню!
-         А що дають?
-         О, пташка!
-         О, пташка!
-         Я вже записала !
-         Я рада!
-         Я вже записала !
-         Я рада!
-         На  сфоткай!
-         На  сфоткай!
-         А будуть гроші?
-         Та вже дають!
-         А будуть гроші?
-         Та вже дають!
-         Відкрийте вікно, мені душно!
-         Закрийте вікно, мені холодно!
-         А можна вийти?
-          Ні!
-         А можна вийти?
-          Ні!
-         О, пташка!
-         О, пташка!
-         А можна вийти?
-         Іди!
-         А можна вийти?
-         Іди!
-         Її відпустили, а я?
-         Її відпустили, а я?
-         О, пташка!
-         О, пташка!
-         Вивчаєм зміст!
-         Формуєм  базу!
-         А я в їдальню!
-         Там борщ дають!
-         О, дзвоник!
-         О, дзвоник!
-         Всім на уроки!
-         Соціалізація!
-         Всім на уроки !
-         Адаптація!
-         Всім на уроки !
-         Інтеграція!
-         Всім на уроки !
-         Та вже йдемо!
Ведуча:     Так ми, вчителі початкової школи, вперше сприйняли нову науково – методичну проблему та почали реалізовувати в життя завдання підготовчого етапу: створили «банк  інформації» з питань соціалізації, розвитку соціальних компетенцій учнів. Для дослідження процесу соціалізації було проведено  діагностику з учнями, учителями, батьками, психологом, пересічними громадянами.
 Ось які коментарі ми отримали. Увага на екран.
(відео інтерв’ю «Що таке «соціалізація?»)
Ведуча:  Отже, члени суспільства по – різному розуміють це поняття соціалізації. Найважливішим її періодом є дошкільний та шкільний вік, тому велика відповідальність лягає на плечі вчителів початкових класів.
  Сьогодні в нашої студії   присутні: начальник відділу освіти Марганецької міської ради Кострикіна В. В., заступники директорів з НВР у школі І ступеня,  керівники міських та шкільних методичних об’єднань, творчих груп.
  Чи всі присутні готові відкрито говорити на тему соціалізації? Допоможе про це дізнатися наш експерт Білоус Тетяна Дмитрівна.
(гра «Еліксир правди»)
Експерт: Я пропоную пограти в гру «Еліксир  правди». Правила гри:
 1. Говорити відверто.
2. Задавати  один одному будь – які питання, які стосуються проблеми соціалізації.
3.  Якщо ваша думка співпадатиме з думкою колеги, яка  задає питання, то ви «Еліксир правди» не вживаєте.
4. Відповідно, якщо ваші думки не співпадають, ви повинні обов’язково «вилікуватися» цим «еліксиром».
Давайте потренуємось.
Наприклад: Мій найулюбленіший колір – блакитний. Якщо наші смаки співпали – еліксир не вживайте. Якщо ж ні – швиденько «лікуйтесь»!
Прохання до тих, хто вперше вживає «Еліксир правди», приймати першу дозу по декілька крапель з метою запобігання алергічної реакції.
Питання:
1. У цьому навчальному році на батьківських зборах я піднімала тему соціалізації.
         2. Я завжди із задоволенням перевіряю зошити після уроків.
         3. Бувають випадки, коли я підвищую голос на учнів.
4. Я завжди даю учневі  можливість висловити свою думку до кінця.
5. Мені подобається писати конспекти в п’ятницю ввечері.
6.Я з радістю відповідаю на дзвінки батьків у пізній час.( після 21.00.)
7. Я відчуваю, що адміністрація мене недооцінює.
8. Я відчуваю провину за соціалізацію власних дітей.
9. Я розумію поняття «соціалізація».
10. Я знаю назву ІІ етапу роботи над обласною науково – методичною проблемою (організаційно – моделювальний)
11. Я вже 10  років не відпочивала на морі..
12. Я ніколи не забуваю впроваджувати інноваційні технології з метою соціалізації учнів.
13. Я вважаю головним  завданням вчителя  початкової школи  дати учням міцні знання.
Ведуча:  Тетяна Дмитрівна є не просто  експертом нашої програми, а й  експертом - фізіогномістом.
Експерт: Кожен із нас потрапляв у  ситуацію, коли на питання співрозмовника  виникала думка: Сказати правду? Збрехати? Чи промовчати? Інколи, пам’ятаючи про наслідки, ми намагаємося приховати правду. Так що ж краще : гірка правда чи зваблива брехня? Частина ваших відповідей була неправдивою. Про це розповіло обличчя, а саме: деякі колеги під час відповіді на питання про адміністрацію стискували губи в різних варіантах, або прикривали рот рукою. Це говорить про те, що ви з самого початку не збиралися говорити правду. Одна із вас при цьому ще й примружувала нижнє віко, тобто вичікувала: повірять – не повірять? А про те, що деякі з вас і не збиралися грати відповідно до правил, свідчить щелепа вперед, а у деяких ще й підперта рукою. Дві колеги вагалися під час відповіді на питання про ІІ етап роботи над проблемою, бо декілька разів підносили еліксир правди та знову ставили його на стіл. У однієї з вас я помітила рух язика за щокою під час відповіді на питання про впровадження інноваційних технологій на уроках. Це говорить про те, що для вас це питання було неприємним . Але в - цілому ви намагалися бути відвертими. А ваша активність під час гри свідчить про те, що ви маєте високий та достатній рівень соціалізації.
Ведуча:   Якщо наш експерт дійшов такого висновку, то ми можемо перейти до наступного питання нашої програми – створення моделі соціалізованого учня початкової школи. Увага на екран.
(перегляд мультфільму «На мосту»)
Ведуча: Ви щойно переглянули мультфільм «На мосту».
Чому він нас вчить? Запишіть свої відповіді на дошці.
 (прочитати: уміння домовлятися; спілкуватися; оптимістично ставитися до труднощів, уміти їх долати;..)
Ведуча:  Чи можна ці якості назвати ознаками соціалізованої особистості учня початкової школи? Давайте продовжимо створювати модель особистості, яка необхідна соціуму сьогодні.
·  приймає соціальні правила і норми;
·  знаходить правильні орієнтири для побудови своєї власної поведінки;
·  бере думки інших до уваги, рахується  з бажаннями та інтересами інших;
·  визнає  сильні сторони інших людей;
·  поводиться з партнерами по спілкуванню гнучко;
·   володіє  мовленнєвим етикетом;
·  відстоює  власну точку зору;
·  уміє  домовлятися;
·    гідно виграє та програє;
·  виявляє толерантність, здатність співчувати і співрадіти;
·  уникає конфліктів або розв’язує їх мирним шляхом, у разі потреби звертається за допомогою, вміє нею скористатися;
·  оптимістично ставиться до труднощів, уміє їх подолати;
·  проявляє витримку у стресових ситуаціях, узгоджує свої бажання з можливостями та вимогами.

Ведуча:. А якими шляхами в навчально – виховному процесі повинні йти вчителі початкових класів, щоб привести цю модель до розгортання життєвого потенціалу? Які саме методи та технології доцільні?
·  особистісно  орієнтовані  технології навчання;
·  проблемне навчання;
·  інформаційно – комунікаційні технології;
·  проектні та дослідницькі методи в навчанні;
·  здоров`язбережувальні технології;(збереження психологічного та фізичного здоров’я учнів )
·  робота в групах;
·  технологія використання в навчанні ігрових методів(рольових, ділових…)
·  інтерактивні методи навчання;
·  адаптація(підготовчі заняття, Дні відкритих дверей, батьківські збори, тестування, психолог, логопед)
·  система виховних заходів, спрямована на виховання колективу;
·  психологічний супровід;
·  тестування психолога;
·  участь у акціях, проектах, волонтерському русі;
·  співпраця з батьками;

 Ведуча: Сьогодні ми знайшли оптимальні шляхи формування соціалізованої особистості учня початкової школи та створили її модель. Це стосується адміністрації школи, психологів, логопедів, вчителів, учнів, батьків, а, отже, стосується кожного.
Дякуємо, що були з нами. До побачення. (заставка)



   








































       "Інтерактивне навчання:

          за і проти."

                       Ток-шоу

                        План

1.Вступне слово ведучого
.2.Виступи "запрошених."
3.Виступи та запитання глядачів. 
4.Підсумковий виступ ведучого.

           Правила для учасників ток-шоу

1.Слово для виступу надає лише ведучий.
2.Ведучий може ставити свої запитання або переривати промову через перевищення ліміту часу.
3.Тривалість виступу запрошених-2-3 хвилини.
4.Глядачі можуть висловлювати свою думку через ведучого.
5.Тривалість виступу глядачів-до 1 хвилини.
6.Запрошені можуть ставити запитання один одному.
7.Говоріть грамотно,коротко,конкретно і ...коректно.

               Хід ток-шоу

Ведучий. Перед освітою завжди стояло два питання:чого навчити і як навчити ? Стосовно другого питання хотілося б зазначити, що немає універсальних методів педагогічного впливу, які б забезпечували бажаний очікуваний розвиток усього класу на високому півні або сприяли б оволодінню учнями змістом навчального матеріалу в повному обсязі. Як підкреслив Антон Макаренко, у навчальному процесі завжди присутні всі методи навчання, але іноді перевагу надавали тим чи тим, щоб задовольнити потреби суспільства .

        Сьогодні час вимагає йти не шляхом удосконалення, у якому принцип наслідування є провідним і призводить до інтелектуального та фізичного перевантаження, а шляхом пошуку нових,ефективніших методів навчально-пізнавальної діяльності учнів, які забезпечили замовлення й потреби суспільства.

      Одним з таких методів, відмінних від традиційних, є методи інтерактивного навчання. Існують різні погляди на їх впровадження. Саме тому тема сьогоднішнього засідання звучить так:  "Інтерактивне навчання: за і проти." А проведемо ми його, скориставшись такою іормою інтерактивного навчання, як ток-шоу.

      Отже,до участі у нашій сьогоднішній розмові запрошені вчителі початкових класів.

       У ролі глядачів я запрошую виступити вас, шановні гості.

       Шановні колеги запрошую до розмови:

                                Питання

1.Чи справді інтерактивне навчання є якоюсь панацеєю, чи штучно надумані форми роботи?

2.Чи задоволені ви результатами роботи від застосування інтерактивних методів навчання з власного досвіду чи спостерігаючи за роботою колег?

3.Існує 4 технології інтерактивного навчання.(Таблиця) Чи доцільно використовувати всі 4 технології в початковій школі?

4.Чи відводите місце в системі уроків інтерактивному урокові, чи окремим методикам?

                  Підсумок

Використання інтерактивного навчання-не самоціль. Це лише засіб для досягнення атмосфери співпраці,порозуміння й доброзичливості у класі для досягнення очікуваних результатів навчальної діяльності.


    День відкритих дверей для

    майбутніх першокласників

За традицією у школі 30 вересня 2015 року проведено День відкритих дверей для майбутніх першокласників.
До нас завітали вихованці КЗ ДНЗКТ №20 «Буратіно» разом із своїми вихователями.
Вони мали можливість познайомитися ближче з учителями, що проводять набір учнів до 1 класу на 2015-2016 навчальний рік: Дубицькою Наталією Никифорівною та Пришляк Надією Андріївною.
На наших гостей чекали подорож школою та майстер – класи. Маленькі гості завітали до навчальних кабінетів, двох сучасних комп’ютерних класів, побачили ігрову, спальну кімнату для денного відпочинку шестирічок, спортивну, хореографічну та конференц - зали, шкільний музей.
Невпинно минає час і не за горами той день, коли цій малечі у квітковому різнобарв’ї першого вересня доведеться переступити шкільний поріг справжнім школярем. Тож бажаємо тобі успіху, дошколярику, на підготовчих заняттях для майбутніх першокласників! Радо чекаємо в стінах рідної школи щочетверга о 16 годині!







       Тиждень математики в 

      початковій школі 

Цікаво та змістовно пройшов з 16 по 20 листопада

 2015 року тиждень математики в початковій школі.

 Усі класи поринули в цікаву мандрівку 

математичною країною. Кожен день тижня мав певну

 назву: історичний,інтелектуальний, творчий

, розважальний та театральний. Розпочався він

 лінійкою - відкриттям та презентацією «Видатні 

математики». Також у рамках цього тижня на 

учнів чекали: олімпіада з математики (2- 4 класи),

 інтелектуальне  змагання «Нащадки Піфагора»(2 – 4 кл.),

конкурс малюнків «На всі боки озирнись і уважно

 подивись.

 Ти побачиш тоді враз математику круг нас» (1 – 4 кл.),

 конкурс на кращий учнівський зошит з математики

 «Містер та Міс Каліграфія» (2 – 4 кл.), конкурс 

інсценізацій прислів’їв та приказок з числівниками 

« Цифри в нашому житті»

( 1- 4 класи)









 ДЕНЬ " ВІДКРИТИХ" ДВЕРЕЙ

У стінах загальноосвітньої школи І – ІІІ ступенів № 1 ім. Т. Шевченка традиційним став День відкритих дверей для майбутніх першокласників та їх батьків, що скликав цьогоріч усіх бажаючих у четвер, 21 листопада . У вечірню пору навчальний заклад наповнили дитячі голоси, допитливі оченята цікаво та замріяно споглядали побачене, а батьки уважно обмірковували почуте. Презентували школу директор Березицька Наталія Василівна та заступник з НВР в школі І ступеня Білоус Тетяна Дмитрівна. Із їх виступів учасники зустрічі дізналися про успіхи, досягнення, конкурентоспроможність нашої школи та перспективи на майбутнє.Батьки та діти мали можливість познайомитися ближче з вчителями, що проводять набір учнів до 1 класу на 2014-2015 навчальний рік. Із захопленням зустрів зал талановитих учнів, які через художнє слово, дитячу пісню, запальний танок також пропагандували свою рідну школу.Продовжила урочисту частину свята подорож школою та майстер – клас від керівника колективу бально-спортивних танців «Лідер» Олександра Бузіна, неодноразового лауреата та переможця Всеукраїнських та Міжнародних турнірів із бально-спортивних танців.Головні герої нашого свята – це, звичайно, майбутні першокласники.Під оплески їх запросили на імпровізовану сцену учні нашої школи та пригостили святковим короваєм.Свято - це завжди приємно, яскраво та захоплююче. Але невпинно минає час і не за горами той день, коли у квітковому різнобарв’ї першовересня доведеться переступити шкільний поріг справжнім першокласником. Тож бажаємо тобі успіху, дошколярику!Радо чекаємо в стінах рідної школи!
за програмою «Розвиваємо, навчаємо, виховуємо». 

А з 27 листопада на базі школи розпочинає роботу «Школа майбутнього першокласника» Початок занять-  о 16.00.

/Files/images/00009а.jpg/Files/images/000008.jpg/Files/images/000006.jpg/Files/images/000004.jpg/Files/images/000002.jpg/Files/images/000001.jpg/Files/images/000003.jpg/Files/images/000005.jpg/Files/images/000007.jpg/Files/images/000009.jpg/Files/images/00010.jpg
/Files/images/00025.jpg/Files/images/00022.jpg/Files/images/00019.jpg/Files/images/00016.jpg/Files/images/00014.jpg/Files/images/00012.jpg/Files/images/00013.jpg/Files/images/00015.jpg/Files/images/00017.jpg/Files/images/00020.jpg/Files/images/00023.jpg

Психологічний тренінг для вчителів

 "Взаємини в системі - "Вчитель-Учень" 

Мета: ознайомити вчителів з основними операціями взаємодії в системі "вчитель-учень"; розглянути різні типи конфліктів  особистостей та риси їхнього характеру, закріпити навички запобігання конфліктам і їх конструктивного розв'язання

Конфлікти супроводжують нас  у всіх сферах життя. І школа-не виняток.

Конфлікти виникають тут між різними групами: 

-Визначте, між якими  групами виникають конфлікти?

(Асистент записує на дошці:

учень-учень
учень-учитель
учитель-учитель
учитель-адміністрація
колектив-адміністрація
учитель-батьки
учитель-батьки
адмістрація-батьки.)
-Розглянемо лише ті конфлікти,що виникають під час взаємодії учня-підлітка та вчителя.
Учитель, як будь-який керівник, має керувати не окремим учнем,а групою (класом).Він змушений брати до уваги норми і цінності, характерні для даної групи. Без цих знань учитель не зможе правильно визначити стратегію керування стосовно окремого учня й цілого класу.
Учитель має постійно контролювати розвиток колективу, впливати на процес прийняття або зміни норм і цінностей,щоб вони не суперечили загальноприйнятим, а сприяли позитивному розвитку особистості кожного учня.
Основними протиріччями і джерелами конфліктів у соціально-педагогічному процесі були і є проблеми, чого вчити і як.
(Аналіз програм, технологій навчання, інновацій).
Конфлікти породжені переважно суб'єктивними причинами, які залежать від особистісних характеристик та індивідуальної поведінки вчителя та учня.

Хід тренінгу

1.Мозковий штурм "Основні причини конфлікту в системі "вчитель-учень"
Час 10-15 хв.
Учасники поділяються на 2 групи.
Завдання : "Протягом 2-х хвилин визначити причини конфліктів між учителями та учнями"
І група говорить з позиції вчителів,
ІІ група - з позиції учнів.
Результати презентують.
(Асистент записує на дошці результати).
Основні причини конфліктів у системі "вчитель-підліток":
- з погляду вчителя: порушення дисциплін на уроці; погане виконання домашнього завдання; нездорові стосунки  між учнями;
-з погляду учнів: образи з боку вчителя; брутальність  нестриманість, наказовий тон; необ'єктивне оцінювання знань, небажання бачити в учневі союзника й партнера в спільній діяльності.
У розв'язанні конфліктів  у системі " вчитель-учень"переважають такі способи  врегулювання:
66,7 % - учитель припиняє конфлікт з учнем, накладаючи на нього різні санкції;
50 % - здійснюється індивідуальна робота з учнем;
19,4 % - учитель враховує індивідуальні та вікові особливостів роботі з учнями;
11,1 % - вчителі намагаються не помічати наявності конфліктної ситуації.
Конфлікт - необхідна умова для розв'язання незрілих проблем, інструмент для визначення протиріч, що заважають нормальному розвитку взаємин людей.
Не потрібно боятися конфліктів, необхідно змінити ставлення до них.
Конфлікти у школі теж можуть мати як позитивні , так і негативні наслідки.
Проблема у тому, щоб визначити причини конфлікту і знайти оптимальні шляхи його розв'язання.
Причини конфліктів різні, але їх об'єднує  недостатньо продуманий та організований процес навчання та управління.
-Визначимо основні причини, що призводять до конструктивних конфліктів у школі.
Конфлікти дуже легко розв'язуються, головне, щоб учителбув псилогчно готовий  до їх учуненння, прагнв цього  і не боявся труднощів і змін.
Такі конфлікти-творчі, бо вони допомагають усунути недоліки, вдосконалюють процес навчання, виховання, управління.
2.Інформаційне повідомлення  " Основні операції щодо взаємодії в системі "вчитель-учитель".
Час-5 хв. Обладнання : плакат
Проводиьтся в формі діалогу.
Більшість конфліктів є наслідком нетактовної поведінки учасників педагогічного процесу.
Ця проблема пов'язана з культурою спілкування. У взаєминах одне з одним ми бачимо насамперед учня, а треба бачити дитину з усіма її проблемами й особливостями. Завдання педагога полягає в тому, щоб перетворити протидію сторін на взаємодію.
(Таблиця 2)
3.Вправа  "Типи конфліктних особистостей".
Час 20-25 хв., картки зі стислим описом типів особистостей, плакат з їхніми назвами.
4.Вправа "Колаж. Риси конфліктної особистості"
Час-15 хв.
Колективна робота.
(Асистент записує пропозиції вчителів)
(Таблиця 4)
5.Ситуативні вправи.
Мета: закріпити навички конструктивного розв'язання  конфліктних ситуацій.
(Таблиця 5)
6. Прикінцеве слово "Правила  запобігання конфліктам".
Час 10-15 хв.
Обговорення кожного  правила.
Щоб уникати конфліктів або їх долати, можна користуватися безвідмовним методом-спілкування.
(Таблиця 6)
7. Підсумок тренінгу-курсу.
Час 5 хв.
Обмін думками: що корисного отримали під час тренінгу.

Основні причини, що призводять до конструктивних конфліктів у школі

1.Нестандартне розуміння навчального матеріалу внаслідок поганого пояснення або його відсутності.
2. Немотивованість оцінювання навчальної діяльності.
3.Некоректне, нешанобливе  ставлення до учнів.
4. Немотивовано завищена вимогливість.
5. Невідповідність прав та обов'язків учня.
6.Неритмічність роботи.
7.Низький рівень дисципліни.
8.Неузгодженсть дій і вимог до учнів.

Основні  операції щодо взаємодії в системі   "Вчитель-Учень" 


1.Домогтися адекватного сприйняття опонентами одне одного.
2.Діалог як мета й засіб (налагодженнякомунікації й засіб обговорення спірних питань).
3.Взаємодія-завершальний етап (спільна діяльність усіх опонентів, спрямована на розв'язування конфлікту)

Ознаки конфліктної особистості

  • прагнення будь-що домінувати, бути першим;

бути настільки принциповим, що це підштовхує до ворожих до ворожих дій і вчинків;

  • зайва прямолінійність у висловлюваннях;
  • критика, особливо необгрунтована або недостатньо аргументована, не лише дратує, а й породжує конлікти;
  • поганий настрій,що періодично повторюється;
  • консерватизм мислення, поглядів переконан, небажання перебороти застарілі традиції;
  • прагнення сказати правду в очі. Безцеремонне втручання  в особисте життя.
  • прагнення до незалежності, бажання роботи "все, що хочу" суперечить бажанням і думці інших;
  • коли наполегливість межує з нав'язливістю;
  • несправедливістю оцінювання вчинків і дій інших людей, применшення їхньої ролі;
  • неадекватне оцінювання своїх можливостей і здібностей, їх переоцінка;
  • вияв ініціативи там, де її не слід виявляти.

  •        Правила запобігання конфліктів
    1. Приділяйте увагу вербальним свідченням того, що  слова розходяться з думками або почуттями. Виносьте це протиріччя на відкрите обговорення.
    2. Стежте  за тим, що у вас аба в іншої людини не було прихованих нових припущень чи настав. Обговорюйте їх відкрито, так, щоб помилки можна було виправляти.
    3. Намагайтеся роботи спілкування відкритішим.  Дипломатично говоріть про те, що думаєте або відчуваєте, і спонукайте до цього  лпонента.
    4. Уникайте непорозумінь, якщо вам щось незрозуміло комусь іншому, дайте пояснення.
    5. Навчіться правильно слухати. Виявляйте при цьому зацікавленість і повагу до того, хто говорить. Виявляйте співчуття й давайте зрозуміти, що його почули і зрозуміли.
    6. Виражайте  свої почуття й бажання  у ввічливій формі, використовуйте "Я-твердження".Уникайте  "Ви-тверджень", що можуть викликати негативні емоції в опонента.                   

      Методичний брейн-ринг "Чи знаємо     ми Сухомлинського?"

    /Files/images/БР5.jpg

     28 вересня все прогресивне  людство вшановувало пам’ять    видатного педагога, вченого,  письменника Василя  Сухомлинського, який залишив    сучасним педагогам величезну  спадщину, що по праву  вважається «Золотим фондом  Гуманної педагогіки». Його  новаторські здобутки – це  «Школа радості під блакитним  небом», уроки мислення серед  природи, бесіди з людинознавства, Батьківська школа, літературні мініатюри для дитячого читання, поради вчителям.

    Методичний брейн - ринг «Чи знаємо ми Сухомлинського?» проведено МК вчителів початкових класів ЗОШ № 1 (керівник Тріленко Л. І.) 26 листопада.

    Це групова форма ділової гри, яка передбачає оволодіння найнеобхіднішими педагогічними знаннями, уміннями та навичками.

    "Щасливі ті люди, які прожили своє життя ,даруючи щастя іншим"  (В.О.Сухомлинський)

    /Files/images/БР10.jpg

    /Files/images/БР11.jpg
    /Files/images/БР13.jpg
    /Files/images/БР2.jpg
    /Files/images/БР4.jpg
    /Files/images/БР6.jpg
    /Files/images/БР7.jpg


    /Files/images/00006.jpg

        28  вересня 2013 року  виповнилося 95 років  від дня народження  видатного педагога, вченого, письменника Василя Олександровича Сухомлинського, який залишив величезну спадщину, що по праву вважається «Золотим фондом Гуманної педагогіки». Його новаторські здобутки – це «Школа радості під блакитним небом», уроки мислення серед природи, бесіди з людинознавства, Батьківська школа, літературні мініатюри для дитячого читання, поради вчителям. З 11 по 15 листопада 2013 року в початковій школі триватиме Тиждень пам’яті В.О. Сухомлинського «СЕРЦЕ ВІДДАЮ ДІТЯМ» Напередодні було складено план проведення заходів. Сьогодні, 11 листопада, він розпочався з презентації "Життя , творчість і педагогічна діяльність В.О.Сухомлинського". Учнів було ознайомлено з біографією, цікавими фактами з життя та діяльності великого педагога. А попереду на нас чекає ще багато заходів: - Проектна робота «Твори Сухомлинського очима дітей». Виставка малюнків. (1- 4 класи) - КВК «Ви твори Сухомлинського читайте, потрібне й невмируще позичайте», 4 класи - Інсценізація казок В. О. Сухомлинського.(2 – 4 класи) - Книжкова виставка "Твори Сухомлинського для дітей" - Конкурс власних казок у стилі В. О.Сухомлинського.( 2 – 4 класи) - Підготовка збірки кращих власних казок учнів початкової школи «Золоті зернятка істини». - Уроки мислення в природі «Осіння казка». Проте головною буде щоденна «Хвилинка читання» творів Василя Олександровича та роздуми над золотими зернятками істини, що в них приховані. Тож читайте, насолоджуйтесь і зростайте справжніми людьми!

          Урочисте закриття тижня «Серце віддаю дітям» у початковій школі

    15 листопада відбулося урочисте закриття тижня "Серце віддаю дітям" (ДО 95 – РІЧЧЯ ВІД ДНЯ НАРОДЖЕННЯ В. О. СУХОМЛИНСЬКОГО)  в початковій школі.

    /Files/images/00002.jpg
    /Files/images/00007.jpg/Files/images/00001.jpg/Files/images/00004.jpg/Files/images/00008.jpg/Files/images/00005.jpg/Files/images/00003.jpg/Files/images/0000.jpg



    1. /Files/images/003.jpg

      Переможці конкурсу власних казок у стилі В.Сухомлинського

      /Files/images/009.jpg

      Уроки мислення в природі «Осіння казка»

      /Files/images/0014.jpg/Files/images/0013.jpg

                    Проектна робота

      «Твори Сухомлинського очима дітей». Виставка малюнків.

      /Files/images/001.jpg
      /Files/images/002.jpg

      Інсценізація казки В. О. Сухомлинського "Пень",2 - Б клас

      /Files/images/008.jpg

      Інсценізація казки В. О. Сухомлинського "Куди поспішають мурашки",3 - Б клас

      /Files/images/006.jpg

      Інсценізація казки В. О. Сухомлинського "Найгарніша мама" 3- А клас

      /Files/images/005.jpg

      Інсценізація казки В. О. Сухомлинського "Ледача подушка",4 - А клас

      /Files/images/0015.jpg

      Інсценізація казки В. О. Сухомлинського "Чому плакала хмаринка",4 - Б клас

      /Files/images/004.jpg

      Інсценізація казки В. О. Сухомлинського "Фіалка і Бджілка",2 - А клас

      /Files/images/007.jpg
    2. Педагогічний міст дружби та співпраці КДНЗКТ № 20 "Буратіно" - початкова ланка ЗОШ №1 ім. Т. Шевченка «Наступність у навчанні»


      /Files/images/днз2.JPG

      Уже протягом багатьох років початкова школа загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №1 ім.Т.Шевченка тісно співпрацює з КДНЗКТ №20"Буратіно". Однією із форм роботи є Педагогічний міст дружби та співпраці "Наступність у навчанні КДНЗКТ-школа",:який відбувся 27 лютого.Учасники проаналізували спільну діяльність двох педагогічних колективів по здійсненню наступності педагогічних колективів та окреслили нові напрямки співпраці ..Упевнені,що наступність у роботі КДНЗКТ №20"Буратіно" та початкової ланки ЗОШ №1 створює умови для успішної підготовки дітей до школи,реалізації в педагогічному процесі єдиної,динамічної та перспективної системи виховання та навчання ,яка забезпечує формування особистості,зменшення психологічних труднощів при переході до нових умов навчання,природного входження в нові умови,що сприяє підвищенню ефективності навчання з перших днів перебування у школі. і 

      /Files/images/днз5.JPG   

      /Files/images/днз3.JPG

    3.   /Files/images/днз4.JPG



Немає коментарів:

Дописати коментар